Vzdelávacia oblasť výchovy. Spoločensko-vedná (SVOV) Prejavovať úctu k starším. Vedomosti si osvojujú hlavne cez ekohry. Digitalizáciu našej školy zabezpečuje spoločnosť SATRO. Metódy a formy výchovnej práce 6. Spoločensko-vedná oblasť: V našom zariadení sa táto oblasť zameriava len na prácu s výpočtovou technikou. roč. : dbá na úpravu 2. 2.Deň matiek . Spoločensko-vedná oblasť. SPOLOČENSKO - VEDNÁ OBLASŤ Kamera Pre deti a mladých, vo veku 9 – 18 rokov, ktorí by sa chceli naučiť lepšie pracovať s kamerou, ale i fotoaparátom. Mikuláša – rozhovor - správanie sa v kultúrnych inštitúciách – vchádzanie do radu, nešušťať s jedlom, nerozprávať sa Spoločensko-vedná oblasť Obsahový štandard Výkonový štandard Spolupráca, zodpovednosť, vytváranie pozitívnej klímy v oddelení, dodrţiavanie školského poriadku ŠKD Spolurozhodovať o ţivote v skupine Prejavy úcty k rodičom a ostatným ľuďom, čo je tolerancia Prejavovať úctu k rodičom, starším Spoločensko-vedná oblasť 4.3. Využíva pre svoju činnosť počítačovú učebňu s prístupom na internet. Materiálne, personálne a ekonomické podmienky … Fyzicky relaxovať. Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti? 3 . Veľkonočná sviečka symbolizuje vzkrieseného Krista - tento symbol pochádza zo starovekých osláv Veľkej noci, pri ktorých sa zapaľuje sviečka (nazývaná tiež paškál) od ohňa. Spoločensko – vedná oblasť Prosociálna výchova – základy zručnosti sebahodnotenia, sebariadenia, sebamotivácie, empatie Rozvoj osobnosti dieťaťa, práva dieťaťa, moje práva – tvoje práva, spolužitie bez násilia Emócie – ako zvládnuť hnev, pozitívne myslenie Vedenie rozhovoru, vedieť vypočuť iného človeka Čarovné slovíčka Čítanie, porovnávanie, kniha Písanie DÚ . /vzťahy v rodine / Cieľ: Rodina – základ spoločnosti. Prírodovedno-environmentálna oblasť. vytvárať pozitívny vzťah k prírode a životnému prostrediu. Vzťah k práci a jej výsledkom – výchovná činnosť, svedomitosť, starostlivosť, presnosť, tvorivosť. Spoločensko-vedná oblasť výchovy Esteticko-výchovná oblasť výchovy Telovýchovná, zdravotná a športová OV Pracovno-technická oblasť výchovy Prírodovedno-environmentálna OV. popis. Obsahový štandard. Spoločensko-vedná oblasť : 1.Medzinárodný deň rodiny-15.5. Pracovno-technická oblasť. Rozvíjať sociálne kompetencie. : hodnotí splnenie zadanej úlohy 3. Rozvíjať občianske kompetencie. Spoločensko-vedná oblasť. 7. Spoločensko – vedná oblasť t ie-h … k ej tí etí ŠKD. Už od roku 2007 pôsobí pri Základnej škole na Moskovskej ulici na Fončorde aj Súkromné centrum voľného času, ktorého zriaďovateľom je Rodičovské združenie pri ZŠ Moskovská. ���? Vzdelávacia oblasť (rozumová) Spoločensko-vedná oblasť; Pracovno-technická oblasť; Prírodovedno-environmentálna oblasť; Esteticko-výchovná oblasť (výtvarná, hudobná, literárno-dramatická) Telovýchovná, zdravotná a športová oblasť (dopravná, protidrogová) Cieľové zameranie výchovných oblastí Vzdelávacia oblasť: 8.Rozvíjať kultúrne kompetencie. Spoločensko-vedná oblasť. Čítaj viac. Činnosť v školského klubu detí v tomto školskom roku prebieha v 4 oddeleniach. Esteticko-výchovná oblasť. M. Zelinová (2012 s. 18) uvádza, že výchovná činnosť v ŠKD sa realizuje v týchto tematických oblastiach: ,, vzdelávacia, spoločensko-vedná, esteticko-výchovná, pracovno-technická, prírodno-enviromentálna, telovýchovná, zdravotná a športová.". Spoločensko- vedná oblasť Pracovno- technická oblasť Prírodovedno- environmentálna oblasť Esteticko- výchovná oblasť Telovýchovná, zdravotná a športová oblasť Odpočinková oblasť Príprava na vyučovanie . Prírodovedno-environmentálna oblast 4.5. Životné potreby. Spoločensko-vedná oblasť. Vybavenie základnej školy je prispôsobené športovým aktivitám v areáli materskej školy najmä golfovým trenažérom a tatami podložkami. Vlastnosti charakteru a vôle – samostatné rozlišovanie a posudzovanie správneho a … 4.2 Spoločensko-vedná oblasť Cieľové zameranie výchovnej oblasti: - kultivovať kultúrne návyky a vyjadrovanie sa– spolurozhodovať o živote v skupine - rozvíjať základy zručností sebahodnotenia, sebariadenia, sebamotivácie a empatie - prejavovať úctu k rodičom, starším osobám roč. POTVORILKA. Výchovný plán 6.1 Časový harmonogram týždennej činnosti v ŠKD 7. Cykloturistický krúžok. Telovýchovná, zdravotná a športová oblasť výchovy E7. Nájdené v tejto knihe – strana 476Pracuje v oblasti výskumu hovorenej podoby spisovnej slovenčiny a jazykovej ... Séria spoloČenskovedná . Slovenský jazyk a literatúra . 3. Red . J. Findra . Veľká česť a uznanie patrí absolútnej víťazke. Veľká česť a uznanie patrí absolútnemu víťazovi. 31 - …. Nájdené v tejto knihe – strana 139C 3 Vyše 250 titulov z oblasti vied o dejinách , skutočnosti , že hudobný život ... Spoločenskovedná tvorba bola z " hudobného sveta " v Martine , Mikuláši ... pochopiť význam dodržiavania ľudských práv a základných slobôd Výkonový štandard. 1 . 2019. Rozvíjať sociálne kompetencie. Výchovno-vzdelávacia oblasť výchovy. Nájdené v tejto knihe – strana 84Patria do nej aj sociálne , kultúrne a psychické oblasti . ... je historický materializmus prírodovedná oblasť spoločenskovedná oblasť Mimoempirickú sféru ... Hlasné čítanie. 6. 1. spoločensko – vedná oblasť, 2. pracovno – technická oblasť, 3. prírodovedno – environmentálna oblasť, 4. esteticko – kultúrna oblasť, 5. telesná a športová oblasť. Hlasné čítanie. telesná a športová oblasť. oblasť výchovy 1 3 4 Obrázky z lístia stromu príležitost ná Úžitkovosť zhotovených predmetov Poznávanie podľa tvaru Aktivizácia, Individuálny prístup, povzbudenie 1. Cieľ: Najdôležitejšia osoba v našom živote. rozvíjať základy sebahodnotenia, sebariadenia, sebamotivácie a empatie. Obsahový štandard . Veľká česť a uznanie patrí absolútnemu víťazovi. Vzdelávacia oblasť výchovy . Nájdené v tejto knihe – strana 145Banská Bystrica , séria spoločenskovedná , slovenský jazyk a literatúra 3. Red . ... slovenčiny v severných okresoch stredoslovenskej nárečovej oblasti . Naučiť sa rešpektovať pravidlá. Spoločensko – vedná oblasť Prosociálna výchova – základy zručnosti sebahodnotenia, sebariadenia, sebamotivácie, empatie Rozvoj osobnosti dieťaťa, práva dieťaťa, moje práva – tvoje práva, spolužitie bez násilia Emócie – ako zvládnuť hnev, pozitívne myslenie Vedenie rozhovoru, vedieť vypočuť iného človeka <>
Celkové umiestnenie žiakov je nasledovné: spoločensko-vedná oblasť: Spoločensko-vedná oblasť výchovy E3. Titul „Najlepší žiak školy“ v školskom roku 2015/2016 si vybojoval Decsi Roderik z 9. Obsah/téma/ komp Typ činnosti Pedag. endobj
Nájdené v tejto knihe – strana 53... že táto odborná činnosť sa alebo ešte nestihla prezentovať ako nová spoločenskovedná disciplína , alebo ju odborníci z iných spoločenskovedných oblastí ... Spoločensko – vedná oblasť • spolurozhodovať o živote v skupine, 1 0 obj
Veľká česť a uznanie patrí absolútnej víťazke. 2. Cieľom prírodno - enviromentálnej oblasti je prehlbovať poznatky a formovať vzťah detí k prírode. Prejavy úcty k rodičom a ostatným ľuďom, čo je tolerancia. Oživením činnosti ŠKD sú príležitostné akcie a projekty: Vianočná besiedka <>/Font<>/XObject<>/ProcSet[/PDF/Text/ImageB/ImageC/ImageI] >>/MediaBox[ 0 0 595.32 841.92] /Contents 4 0 R/Group<>/Tabs/S/StructParents 0>>
Konkrétnejšie ciele sú rozpracované v jednotlivých tematických oblastiach výchovy. Rozvíjať občianske kompetencie. Čítaj viac. 36 36 Pracovno-technická oblasť . PRACOVNÉ LISTY. Spolupráca, zodpovednosť, vytváranie pozitívnej klímy v oddelení, dodržiavanie školského poriadku ŠKD. Spoločensko-vedná oblasť. Deľba práce v rodine, problémy v rodine, život detí v rozvrátenej rodine, moja pomoc v rodine, Rozlišovať a porovnávať vzťahy v harmonickej a rozvrátenej rodine, Vulgarizmy, slang, gestá, spolužitie bez násilia, Spolupráca, zodpovednosť, dodržiavanie školského poriadku ŠKD, moje povinnosti, Spolurozhodovať o živote v skupine, pracovať v skupine, Sebaobsluha, poriadok na stole v oddelení v šatni, v jedálni, Kultivovať základné sebaobslužné a hygienické návyky, Sebahodnotenie, poznávanie rôznych profesií, úcta ku každému povolaniu, dodržiavanie denného režimu, vývoj ľudského života, detstvo, dospelosť, staroba, orientácia v čase minulosť, prítomnosť, budúcnosť, Vedieť si samostatne vytýčiť jednoduché osobné ciele, Príprava na vyučovanie, splnenie úlohy, presnosť a čistota práce, Rozumieť významu osobnej zodpovednosti za vykonanú prácu, Prejavy kladného vzťahu k spolužiakom, hrdosť na spoločný výsledok práce, Práca s rôznym materiálom, netradičné pracovné postupy, zhotovenie darčeka, rozvoj jemnej motoriky, manipulačné zručnosti spolupráca, Rozvíjať základy manuálnych a technických zručností, Varenie, pečenie, studené jedlo, poriadok v herni, v triede, sebaobslužné činnosti, Získavať základy zručností potrebných pre praktický život, Získať základné zručnosti v tvorbe jednoduchých projektov, Maska na karneval, kalendár oddelenia, návrh oddychového kútika v oddelení, Získavať a zdokonaľovať zručnosti pri narábaní s jednoduchými nástrojmi pri opracovaní materiálov, Používanie náradia pre istý druh materiálu, osvojiť si bezpečné zaobchádzanie, Kontrolovanie a hodnotenie výsledkov svojej práce, rozvoj empatie, Poslanie vlastných kultúrnych zvykov a tradícií, Pozorovanie prírody, fauny a flóry v okolí obce/mesta, pozorovanie zmien v prírode, šetrenie energiami, vodou, Poznať základné princípy ochrany životného prostredia, Starostlivosť o izbové kvety, čistenie prírody a okolia ŠKD, triedenie odpadu, tvorivé využitie odpadu, Uplatňovať zručnosti pri jednoduchej činnosti na tvorbe a ochrane životného prostredia, Viesť deti k ochrane životného prostredia, poznať zásahy ľudskej činnosti do životného prostredia, Vedieť zasiahnuť v prípade poškodenia životného prostredia, Sledovať prírodné podmienky života rastlín, živočíchov, poznatky o aktuálnom stave prírody, Poznať prírodné javy a deje v životnom prostredí, globálne problémy ľudstva, Rozvíjať také osobnostné kvality, ktoré deťom umožnia pochopiť chrániť a zlepšovať životné prostredie, Kultúrne pamiatky v obci/meste, múzeum, galéria, ľudové tradície zvyky, povesti, názvy ulíc, miestne noviny, história a dnešok, Prejavovať úctu ku kultúrnym hodnotám v blízkom okolí, Netradičné výtvarné techniky, hudobné činnosti, športové činnosti, Rozvíjať svoj talent a špecifické schopnosti, Záujmová činnosť, príprava kultúrneho podujatia, Úprava oddelenia, netradičné ozdoby, úprava zovňajšku, Prejavovať pozitívny vzťah k jednoduchej estetickej úprave prostredia a svojej osoby, Veľká noc, Deň matiek, úcta k starším, Vianoce, Halloween, Výročia vzniku školy, Podieľať sa na príprave kultúrnych podujatí v skupine, Tematická vychádzka, pozorovanie zmien, audio nahrávka, rozprávka, Byť otvorený objavovať a vnímať krásu v bežnom živote, Telovýchovná, zdravotná a športová oblasť, Umývanie rúk, zubov, vetranie, telovýchovné chvíľky, Prechádzka, bicyklovanie, plávanie, korčuľovanie, kolektívne loptové hry, sezónne hry, Čo je nikotín, fajčenie, alkohol a zdravie, civilizačné choroby, Uvedomovať si škodlivosť fajčenia, alkoholu a iných drog, Podstata zdravia, zodpovednosť za svoje zdravie, príčiny ochorenia, racionálna strava, potravinová pyramída, Vyjadriť význam dodržiavania základných zásad zdravej výživy, Záujmová činnosť- tanec, plávanie, golf, futbal, športová súťaž, Rozvíjať svoj športový talent a schopnosti, Stravovacie návyky, pitný režim, striedanie práce a odpočinku, prvá pomoc, obliekanie podľa ročných období, Uvedomovať si základné princípy zdravého životného štýlu, Rozvíjať autonómnosť v príprave na vyučovanie, Techniky učenia, ako sa učiť, rozvíjanie vedomostí, čítanie textu, reprodukcia príbehu, Práca s informačnými zdrojmi, čítanie s porozumením, práca s encyklopédiou a slovníkom, sebavzdelávanie, Asertivita, asertívne správanie, jednoduché techniky, Vedenie rozhovoru, diskusia, dialóg a monológ, Spolupráca, zodpovednosť, vytváranie pozitívnej klímy v oddelení, dodržiavanie školského poriadku ŠKD, moje povinnosti, Rozvíjať základy zručností sebahodnotenia, sebariadenia, sebamotivácie a empatie, Moja rodina, čo je domov, vlastné zážitky, rozprávanie o domove, prejavy úcty k ľuďom, tolerancia, Prejavovať ohľaduplnosť k osobám so zdravotným postihnutím, Život so zdravotným postihnutím, čo je predsudok, vzťah k deťom s handicapom, Pochopiť význam dodržiavania ľudských práv a základných slobôd, Posilniť základy hrdosti k národnému a štátnej príslušnosti, Slovensko v Európe, Slovensko vo svete, úspechy slovenských športovcov, umelcov, Kultivovať kultúrne návyky a vyjadrovanie sa, Pozdrav, podanie ruky, požiadanie, odmietnutie, oslovenie, stolovanie, Využívať všetky dostupné formy komunikácie, Práca s počítačom, komunikácia s internetom, práca v textovom a grafickom editore, Rozlíšiť kultúrne a nekultúrne prejavy v správaní sa, Vulgarizmy, slang gestá, neformálna komunikácia, spolužitie bez násilia, Vedieť samostatne a kriticky riešiť aktuálne problémy, Pomenovať znaky harmonickej a problémovej rodiny, Deľba práce v rodine, vlastné zážitky, problémy v rodine, život detí v rozvrátenej rodine, moja pomoc v rodine, Sebaobsluha, poriadok na stole, v šatni, umývanie rúk, vetranie telovýchovné chvíľky, Sebahodnotenie, poznávanie rôznych profesií, úcta ku každému povolaniu, dodržovanie denného režimu, vývoj ľudského života: detstvo, dospelosť, staroba. Jana Kleimanová, riaditeľ riaditel@americi.sk, sekretariat@americi.sk 033/ 202 02 61 Pracovno-technická oblasť Streda Telovýchovná oblasť Štvrtok Esteticko- výchovná oblasť Piatok Prírodno-enviromentálna oblasť 2, 3 . 76 76 Prírodovedno-environmentálna oblasť . Vzdelávacia oblasť Spoločensko-vedná oblasť Pracovno-technická oblasť Prírodovedno-enviromentálna oblasť Esteticko-výchovná oblasť Telovýchovná, zdravotná a športová oblasť Tematické oblasti zároveň zahrňujú ďalšie oblasti výchovy najmä: rozumovú, mravnú, ekologickú, dopravnú, zdravotnú. Je vybavená kvalitnou výpočtovou technikou, ktorú sme zabezpečili čiastočne v rámci projektu Infovek, ale čiastočne aj zo sponzorských príspevkov a z vlastných zdrojov. Spoznaj seba a svojho kamaráta . Lektori pochádzajú výhradne zo zahraničných krajín ako sú Španielsko, Venezuela, Čína či Spojené štáty americké. %����
3 0 obj
Aktuálna téma. Titul „Najlepší žiak školy“ v školskom roku 2015/2016 si vybojoval Decsi Roderik z 9. 7. Cieľom pracovno-technickej oblasti je zdokonaľovať pracovno-technické zručnosti. Nájdené v tejto knihe – strana 122... no najmä spoločenskovedná publicistika uberať . Jej čestným poslaním Redakcia ŠTÚDIE Experimentálny ekonometrický model oblasti práce IVAN ŠUJAN 1. 37 37 4.2. Je vybavená kvalitnou výpočtovou technikou, ktorú sme zabezpečili čiastočne v rámci projektu Infovek, ale čiastočne aj zo sponzorských príspevkov a z vlastných zdrojov. Nájdené v tejto knihe – strana 18... vrátane participácie seniorov na spoločenskom a občianskom živote. ... Vzdelávanie seniorov v oblasti IKT je na Slovensku realizované viacerými ... ROZVRH TÝŽDENNEJ ČINNOSTI Vzdelávací pondelok: Spoločensko-vedná oblasť/Vzdelávacia oblasť Slniečkový utorok: Prírodovedno –enviromentálna oblasť Pochvalu od riaditeľa školy si zaslúžia všetci menovaní žiaci, ktorí prispievajú k dobrému menu školy. Vzdelávacia oblasť Spoločensko-vedná oblasť Veriť vo víťazstvo dobra nad zlom Svet rozprávok Rozprávanie, sledovanie DVD, rozhovor Hlasné čítanie s porozumením Správať sa slušne na verejnosti Vulgarizmy , slangové slová Hranie rolí, spoločné hodnotenie Didaktické hry z … Nájdené v tejto knihe – strana 206V oblasti astronómie mali dobový význam jeho a vedec , v období po porážke ... dedičnosti Habsburgovcov V spoločensko - vednej oblasti okrem filozofie sa ... : objektívne zhodnotí splnenie zadanej úlohy 4 … Nájdené v tejto knihe – strana 711... vzťahu človeka a jeho životného prostredia dochádza v oblasti výrobného procesu . ... ked môžeme o ňom diskutovat ako o spoločensko - vednej kategórii . Monika Homolová autorské práva vyhradené, Neverbálna komunikácia vo vzťahu medzi vychovávateľom a dieťaťom, Workshopy - Rozvoj sociálnych zručností cez prvky NK. Spoločensko-vedná oblasť Výchovno-vzdelávací cieľ Obsah Metódy, formy Prejavovať úctu k rodičom starším ľuďom a priateľom . Integruje prirodzene výuku nejazykových predmetov s výukou cudzích jazykov a žiaci tak používajú cudzí jazyk v prirodzených podmienkach. Výkonový štandard. Spoločensko-vedná oblasť Cieľové zameranie výchovnej oblasti: spolurozhodovať o živote v skupine rozvíjať základy zručností sebahodnotenia, sebariadenia, sebamotivácie a empatie prejavovať úctu k rodičom, starším osobám Formovať správny telesný rozvoj. Správa o výchovno-vzdelávacej činnosti 2015/2016 (PDF), Dohoda o vzájomnej spolupráci s Konfuciovým inštitútom v Bratislave (PDF), Zmluva o poskytnutí grantu ERASMUS+ (PDF). a v pláne výchovno-vzdelávacej činnosti na príslušný školský rok. Vzdelávacia oblasť . Spolupráca, zodpovednosť, vytváranie pozitívnej klímy v oddelení, dodržiavanie školského poriadku ŠKD. Esteticko-výchovná oblast 4.6. Spoločensko-vedná oblasť. Cieľom vzdelávacej oblasti je pripraviť deti na vyučovanie. Spoločensko-vedná oblasť. <>>>
Telovýchovná, zdravotná a športová oblasť. Spoločensko-vedná oblasť. Vzdelávacia oblasť • viesť žiakov k samostatnému učeniu sa, k samostatnej práci a zručnosti, • získavať nové poznatky a informácie z rôznych zdrojov, • získavať vzťah k celoživotnému vzdelávaniu. stream
Nájdené v tejto knihe – strana 155Interpretácia obsahu týchto pojmov a začleňovanie vedných disciplín do ... je vymedzenie obsahu a rozsahu pojmu spoločenskovedná informácia , čo je jedna z ... Nájdené v tejto knihe – strana 165Veľmi výrazne sa začína uplatňovať integrácia vied a vedných disciplín ... na báze prechodov od jednotlivého ( vedná disciplína , vedná oblast ) cez ... vytvárať pro- soc.spoloč.detí. A triedy. Pestrú ponuku krúžkov pre deti ponúka aj SCVČ Relaxáčik. 46 - MALÍ DIVADELNÍCI (vek od 8 r.) Nájdené v tejto knihe – strana 11445-46 N. K. Krupská , Vybrané pedagogické diela , SPN Bratislava , 1957 , str . 189 39 výchovy je oblasť spoločenskovedná . Poukazovala , že v prírodných ... Marián Jurčišin Kukľa. Nájdené v tejto knihe – strana 53... v oblasti múzejníctva ( v našom prípade literárneho ) , vyplýva , že táto odborná činnosť sa alebo ešte nestihla prezentovať ako nová spoločenskovedná ... x��\$�_���m��T�,��Y��v��p�� 9���O�>�{ZjI�;{�ٛ�n�T߿��z�w?N���~8�O����>�~���;�vj��1'&��z�4Wӧ_��~���n��p���T�����g��s���'�5�br SPOLOČENSKO-VEDNÁ . Deti a mládež sa učia programovať v konkrétnom programovacom jazyku, alebo pracujú s užívateľskými programami a s CD učebného charakteru. Medzi naše pravidelné činnosti v ŠKD patrili rôzne hry oddychového, relaxačného či záujmového charakteru. Vytváranie estetického vzťahu ku skutočnosti cez tvorivé aktivity. Oblasť telovýchovná ašportová B/ INFORMÁCIE PRE RODIOV I. Žiadosť o prijatie do záujmového útvaru, vzdelávací poukaz II. Nájdené v tejto knihe – strana 39V oblasti budovania a spracovávania fondov politickej literatúry treba ... charakteru zaraďovať do súhrnnej skupiny : spoločenskovedná literatúra . Práve v tom čase naša, slovenská, resp. Ovládať kultúrne návyky a vyjadrovanie sa. Najčastejšia forma pre utvrdenie učiva je didaktická hra. Informácie súvisiace s pandémiou; Písomné vyhlásenie návštevníka o bezpríznakovosti; Písomné vyhlásenie o bezpríznakovosti žiaka 9. Nájdené v tejto knihe – strana 432... no9,2 % techa nico Vká vlastivedná spoločenskovedná 15,8 % estetická 25,3 % branná 2,5 ... a technickej činnosti ( napr . oblasť výpočtovej techniky ) .
Vysledky Testovania Nova Lubovna, George Vyber Z Bankomatu, Angorský Králík Predaj, Vymena Sodastream Bombicky Nitra, Kvalifikacia Hokej Olympiada 2022 Vstupenky, Najlepší Korektor Na Kruhy Pod Očami, Predkolo Ligy Majstrov, Názvoslovie Organických Zlúčenín Priklady, Renault Arkana 2020 Cena,
Vysledky Testovania Nova Lubovna, George Vyber Z Bankomatu, Angorský Králík Predaj, Vymena Sodastream Bombicky Nitra, Kvalifikacia Hokej Olympiada 2022 Vstupenky, Najlepší Korektor Na Kruhy Pod Očami, Predkolo Ligy Majstrov, Názvoslovie Organických Zlúčenín Priklady, Renault Arkana 2020 Cena,