Marketingový výskum v digitálnej ére. Katedra marketingu v oblasti pedagogickej a vedecko-výskumnej sa podieľa na rozvíjaní problemat . dana.vokounova@euba.sk 1193 5D.12 odborná asistentka 102002 - Katedra marketingu - Obchodná fakulta VOLTNEROVÁ, Zuzana, Mgr. Katedra marketingu: ŽÁRSKA Elena, prof. Ing. Bratislava: Sprint 2, 2015. Do portálu sa prosím prihláste svojim loginom z IDM, napríklad jmrkvicka1@student.euba.sk by sa prihlasoval jmrkvicka1, heslo je synchronizované s emailom. Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori: Vernerová Dominika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument: Kruh sa uzatvára. Volanie z mimo univerzitného prostredia: 02/6729 + klapka (Bratislava) 055/722 + klapka (Košice) Ak ste sa v telefónnom zozname nenašli resp. Predmet sa zaoberá vyvíjaním . Nájdené v tejto knihe – strana 2Zuzana Birknerová, PhD., MBA–Katedra manažérskej psychológie, ... Ústav managementu a marketingu, Fakulta managementu a ekonomiky ... euba.sk doc. ISSN 0013-3035. Cieľom predmetu je: uplatňovať marketingové teórie a koncepty v reálnych podnikových podmienkach, kvantifikovať marketingové aktivity a sledovať efektívnosť investícií do marketingu, podnietiť záujem študentov o súčasné výzvy a . Marketing. 1/0046/20 Postoj spotrebiteľov k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike, zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Dávame do pozornosti už šiestu edíciu tohto úspešného a unikátneho certifikovaného programu, ktorá v zimnom semestri 2021/22 odštartuje 11. októbra a to kurzom, ktorý bude realizovať EUBA朗 .. viac. Obchodná fakulta je vzdelávacia a výskumná inštitúcia zabezpečujúca vzdelávanie v oblasti obchodnovedných disciplín s viac ako 45 ročnou tradíciou. Unikátny vedecko-technologický festival IXPO Kolosálny stan na Tyršovom nábreží v Bratislave sa otvorí od 17. do 19. apríla. Katedra marketingu, (Bratislava, Slovensko) Vydavateľské údaje Katedra marketingu, Katedra medzinárodného obchodu, Katedra služieb a cestovného ruchu, Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru, Katedra obchodného práva, Katedra informatiky obchodných firiem. Spotrebiteľ. PhD. Aktualizuje sa. Hospodárska a sociálna štatistika. odkazy. 401 s. ISBN 978-80-89710-18-8, RICHTEROVÁ, Kornélia - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KOPANIČOVÁ, Janka - VOKOUNOVÁ, Dana - ŽÁK, Štefan. incoming@euba.sk 5680 A3.15 koordinátor pre prichádzajúcich študentov 180040 - Centrum medzinárodných vzťahov - Oddelenie medzinárodnej mobility 1. stupeň. Stránka. ŽÁK, Štefan. Stupeň štúdia: 2. 103004 - Katedra aplikovanej informatiky. Daneshjo Naqibullah EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument: Aeronautika 2013 : Medzinárodná vedecká konferencia. Cieľom členov katedry je poskytovať kvalitné ekonomické vzdelanie v predmetných oblastiach. Bojíš sa cestovať??? — Ekonomická univerzita v Bratislave Sektor vysokých škôl Obchodná fakulta EUBA. - S. 25-30. marina.korcokova@euba.sk 1571 5D.42 odborná asistentka 102002 - Katedra marketingu - Obchodná fakulta KORDOŠOVÁ, Alena, Ing., PhD. Nájdené v tejto knihe – strana 48Katedra marketingu Obchodná fakulta Ekonomická univerzita v Bratislave Dolnozemská 1, ... euba.sk http://obchodnafakulta.sk/ MIESTNA, NÁRODNÁ A EURÓPSKA ... Katedra pedagogiky: Department of Pedagogy: 101010: NHF: Katedra aplikovanej informatiky a výpočtovej techniky: Department of Applied Informatics and Computing Technology: 101999: NHF: Národohospodárska fakulta - ostatné: Faculty of National Economy - other: 102002: OF: Katedra marketingu: Department of Marketing: 102003: OF: Katedra . In Current challenges of marketing and their application in practice [elektronický zdroj] : scientific articles from the international conference : 3. Nájdené v tejto kniheDrSc. externý člen Ústav managementu a marketingu, FaMEUTB, ... euba.sk, ... Prešovská univerzita v Prešove, Fakulta manažmentu, Katedra marketingu a ... Výskum katedry marketingu a obchodu je prioritne zameraný na podporu skvalitňovania študijného odboru Obchodné podnikanie, a to prostredníctvom prioritnej orientácie na energetickú efektívnosť a vývoj energetickej náročnosti na Slovensku so zameraním na obnoviteľné zdroje energií a ich efektívne . 9, no. 29, s. 139-152. Nájdené v tejto knihe – strana 29Katedra marketingu Obchodná fakulta Ekonomická univerzita v Bratislave Dolnozemská cesta 1 552 35 Bratislava, Slovenská republika e-mail: krichter@euba.sk, ... Každá zmena tzv. moodle :: e-learning Ekonomickej univerzity v Bratislave. Znalostný manažment ako podstatný determinant udržateľnosti konkurencieschopnosti podniku. Nájdete tu všetky aktuálne informácie o. 8, s. 769 – 782. Katedra marketingu sa v oblasti pedagogickej, vedecko-výskumnej a v spolupráci s praxou podieľa na rozvíjaní problematiky obchodu a marketingu. CIeľom predmetu je vysvetliť a precvičiť so študentom problematiku získavania medzinárodných zákazníkov a vstup podnikania slovenských subjektov na svetový trh, metodiku a postupy a s praktickým nácvikom vypracovať marketingový plán. Nájdené v tejto knihe – strana 2DrSc. externý člen Ústav managementu a marketingu, FaMEUTB, ... Katedra manažérskej psychológie, Fakulta manažmentu, Prešovská univerzita v Prešove. prof. 103 likes. The Identification of innovative research methods and techniques utilized in marketing research in digital era. docent Miestnosť E4.13 E-mailová adresa Telefón +421267295463 Životopis: cv_gressMartin.pdf Vplyv finančnej krízy na budúcnosť odvetvia kolektívneho investovania v Slovenskej republike. 47 were here. Manažment v podnikovej praxi. Oficiálny účet Oddelenia medzinárodnej mobility na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Ročník: 1. 188 s. ISBN 80-225-1966-9, RICHTEROVÁ, Kornélia - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KOPANIČOVÁ, Janka - ŽÁK, Štefan. moodle :: e-learning Ekonomickej univerzity v Bratislave. Absolventi študijného programu medzinárodné ekonomické vzťahy študijného odboru medzinárodné ekonomické vzťahy majú poznatky z ekonomickej teórie, z mikroekonómie, z hospodárskej politiky, z práva, z financií, z účtovníctva, z medzinárodného obchodu, zo svetovej ekonomiky, z marketingu, zo základov manažmentu a plynule . 1,668 likes. Marketingový manažment. Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM, 2013, 266 s. ISBN 978-80-225-3531-1. veronika.nekolova@euba.sk 1132 5D.16 odborná asistentka 102002 - Katedra marketingu - Obchodná fakulta ORGONÁŠ, Jozef, Ing., PhD., MBA jozef.orgonas@euba.sk 1123 1B.21 prodekan pre rozvoj a zabezpečovanie kvality, odborný asistent 102002 - Katedra marketingu - Obchodná fakulta 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života - obdobie riešenia: 2014 - 2016; zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. VEGA č. VEGA č. - ISBN 978-80-555-0277-9. All this is happening in conditions of growing competition and increasing customer demands. Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. odborná asistentka Miestnosť 4C.10 E-mailová adresa Telefón +421 2 6729 1410 Konzultačné hodiny: Pondelok 12.00 - 13.30. 58, 2010, č. milan.stano@euba.sk 5169 E9.19 projektový manažér, MBA 180020 - Centrum celoživotného vzdelávania CSc. Na Fakulte medzinárodných vzťahov sú na jednotlivých stupňoch štúdia v rámci študijného odboru Medzinárodné ekonomické vzťahy akreditované nasledovné študijné programy. 1, s. 125-139. HVIZDOVÁ, E. – MATUŠOVIČOVÁ, M. 2013. 132 s. ISBN 978-80-225-3902-9, ŽÁK, Štefan. Aplikácie štatistických metód. Nájdete tu všetky aktuálne informácie o. - Prešov : Prešovská univerzita v Prešove, Fakulta manažmentu, Katedra marketingu a medzinárodného obchodu, 2011. - Košice : Letecká fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2013 ; Aeronautika 2013 Medzinárodná vedecká konferencia. STANKOVÁ, Monika, Ing. Čihovská Viera (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Strážovská Ľubomíra (Recenzent) Korporácia: Ekonomická univerzita v Bratislave. 692413 - EDGE : Environmental Diplomacy and Geopolitics - obdobie riešenia: 2016 - 2018; koordinátor: Ing. Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. Aktualizuje sa. Obchodná fakulta, (Bratislava, Slovensko) Vydavateľské údaje: Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. Katedra práce vznikla na Vysokej škole ekonomickej v Bratislave v roku 1964. Centrum medzinárodných vzťahov EUBA, Bratislava, Slovakia. Nájdené v tejto knihe – strana 2Zuzana Birknerová, PhD., MBA–Katedra manažérskej psychológie, ... –Ústav managementu a marketingu, Fakulta managementu a ekonomiky ... euba.sk PhDr. Otázka zdravia nadobúda čoraz väčší význam na európskej . 10, s. 1041-1058. Home Kto je kto v slovenskej vede Inštitúcie Sektor vysokých škôl Obchodná fakulta EUBA. Nájdené v tejto kniheGeneral encyclopedia of the world in the Slovak language consisting of 12 volumes. Sekundárne údaje v marketingovom výskume. Kategórie kurzov: PHF - Podnikovohospodárska fakulta EU v Bratislave so sídlom v Košiciach OF OF / Tovaroznalectvo a kvalita tovaru OF / Právo OF / Katedra služieb a cestovného ruchu OF / Katedra medzinárodného obchodu OF / Katedra marketingu OF / Informatika obchodných firiem NHF NHF / Katedra verejnej . Informácie a materiály ku vyučovaným predmetom Katedry štatistiky. Nájdené v tejto knihe – strana 1Žiadne poskytnuté informácie Pedagogická činnosť: Marketingové prostredie. Členmi VR EU v Bratislave sú významní odborníci z oblastí, v ktorých univerzita uskutočňuje vzdelávaciu, výskumnú alebo ďalšiu tvorivú činnosť. Marketing oriented on the seniors. 1. stupeň. Slovensko » Bratislavský kraj » Bratislava » College & University » College Administrative Building. Fakultné kolo ŠVOČ sa uskutočnilo 16. Sektor vysokých škôl Katedra sociálneho rozvoja a práce NHF EUBA. © 1940 - 2021 Obchodná fakulta - Ekonomická univerzita v Bratislave. Nájdené v tejto kniheDrSc. externý člen Ústav managementu a marketingu, FaMEUTB, ... Katedra manažérskej psychológie, Fakulta manažmentu, Prešovská univerzita v Prešove. prof. Aplikácie štatistických metód. Telefónny zoznam. Celkovo sa na konferenciu ŠVOČ prihlásili a v stanovenom termíne prácu odovzdali 11 študenti. In Ekonomický časopis, roč. S. 36-45 online. Ročník: 1. Chceš sa podieľať na komplexnom zastrešení online a offline marketingu Ekonomickej univerzity v Bratislave? Significant social, natural and technological changes require more complex solutions in production and distribution, but also a more sensitive approach to nature. Uplatnenie absolventov je vo všetkých priemyselných odvetviach, vo verejnej správe, v súkromnej sfére, ale aj ako samostatných podnikateľov. 8, č. 2021 v on-line prostredí Microsoft Teams. odborná asistentka Miestnosť E8.14 E-mailová adresa Telefón +421267295864 Konzultačné hodiny: Pondelok 13,00 - 14,00 V dňoch 15.-16.7.2021 prebiehali na FEM, SPU v Nitre promócie úspešných absolventov Ing. 4. 315 s. ISBN 978-80-89393-95-4, MIKLOŠÍK, Andrej - HVIZDOVÁ, Eva - ŽÁK, Štefan. In Ekonomický časopis, 2012, roč. AFC Competitiveness and innovation in Košice region / Zuzana Nižníková, Adela Slivková, Denisa Bilohuščinová. To si vyžaduje nevyhnutné rozvíjanie marketingových a obchodných aktivít. stupeň, IG EU 0111/96: Komparatívna analýza metód marketingového výskumu, IG EU 0143/00: Hlavné smery a progresívne metódy marketingového výskumu v podmienkach moderných informačných technológií, VEGA 1/8001/1: Nákupné správanie slovenského spotrebiteľa v podmienkach globalizácie maloobchodu, VEGA 1/1228/04: Identifikácia faktorov dynamiky nákupných preferencií spotrebiteľov využitím databáz, VEGA 1/4561/2007: Teoretické a metodologické východiská marketingového spravodajstva zameraného na konkurenciu, VEGA 1/4600/07: Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu, KEGA 201-039EU-4/2010: Marketing miest a obcí – monografia s multimediálnou podporou, PMVP 2316060/06: Úloha a postavenie konkurenčného spravodajstva v marketingových informačných systémoch slovenských firiem, KEGA 3/7284/09: Zásady a metódy vedeckej práce vzdelávacích a kvalifikačných stupňov vysokej školy obchodno-vedného zamerania, Vedecká rada Fakulty mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Prahe – člen, Vedecká rada Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici – člen, Vedecká rada Ekonomickej univerzity v Bratislave – člen, Vedecká rada Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave – predseda, Studia commercialia Bratislavensia – šéfredaktor, Central European Business Review – člen redakčnej rady, Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie – člen redakčnej a vedeckej rady. Nájdené v tejto kniheZuzana Birknerová, PhD., MBA–Katedra manažérskej psychológie, ... Ing. Janka Vydrová, PhD.,–Ústav managementu a marketingu, ... euba.sk PhDr. Medzinárodné ekonomické vzťahy. S. 39-42. povinnosti študentov počas mobility. Medzinárodný marketing. robert.fabry@euba.sk 5131 D9.31 referent 180010 - Centrum informačných technológií - Oddelenie technicko-hospodárske 47 were here. . Informácie a materiály ku vyučovaným predmetom Katedry štatistiky. Telefónny zoznam. (podnikový ekonóm a manažér) - podnikový ekonóm a manažér je schopný riešiť menej náročné ekonomické rozhodovacie problémy, nakoľko . 1 talking about this. Obchodná fakulta je vzdelávacia a výskumná inštitúcia zabezpečujúca vzdelávanie v oblasti obchodnovedných disciplín s viac ako 45 ročnou tradíciou. Druh dokumentu Ferdinand Daňo, PhD. © 1940 - 2021 Obchodná fakulta - Ekonomická univerzita v Bratislave, Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania, https://www.linkedin.com/in/peter-dr%C3%A1bik-a4857245, Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. Balhar Vítězslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 7. júl 2006. Katedra marketingu OF EUBA. Kategórie kurzov: PHF - Podnikovohospodárska fakulta EU v Bratislave so sídlom v Košiciach OF OF / Tovaroznalectvo a kvalita tovaru OF / Právo OF / Katedra služieb a cestovného ruchu OF / Katedra medzinárodného obchodu OF / Katedra marketingu OF / Informatika obchodných firiem NHF NHF / Katedra verejnej správy a regionálneho rozvoja . IXPO. VOKOUNOVÁ, Dana, Ing., PhD. © 1940 - 2021 Obchodná fakulta - Ekonomická univerzita v Bratislave, Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania, Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. Nájdené v tejto kniheDrSc. externý člen Ústav managementu a marketingu, FaMEUTB, ... Katedra manažérskej psychológie, Fakulta manažmentu, Prešovská univerzita v Prešove. prof. Spojenie obchodu s marketingom predstavuje premenu klasického obchodu na marketingovú orientáciu v trhovom prostredí. Bakalár 1. ročník, 3. ročník (Bachelor degree of 1st year, Bachelor degree of 3rd year) 101009 - Katedra pedagogiky. Stupeň štúdia: 2. KLEPOCHOVÁ, Dagmar, Ing., PhD. Teoretické východiská marketingu. Štúdium pripravuje odborníkov, ktorí majú dobré ekonomické vedomosti, ovládajú výpočtovú . Katedra obchodného podnikania vznikla ako Katedra marketingu 1.02.1997. Povinne voliteľný predmet. Baví ťa marketing, sociálne siete, prípadne grafika či fotografia? Daneshjo Naqibullah EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument: 2. vedecká konferencia doktorandov LF : zborník príspevkov z konferencie. 105002 - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie. maria.dzurova@euba.sk 1152 5D.09 docentka 102002 - Katedra marketingu - Obchodná fakulta FÁBRY, Róbert, Ing. Oficiálny účet Oddelenia medzinárodnej mobility na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Global NPO dedicated to creating business relationships between the UK and countries all over the. 12 waren hier. Ekonomicky časopis/Journal of Economics is a peer-reviewed scientific journal. marian.cvirik@euba.sk 1133 5D.46 interný doktorand 102002 - Katedra marketingu - Obchodná fakulta DANIELOVÁ, Laura, Mgr. "Druhé prepracované a doplnené vydanie encyklopédie prináša tie tematické okruhy, ktoré boli už v prvom vydaní a patria do kategórie všeobecnej ekonomickej teórie, úsekových a prierezových ekonomík, do oblasti svetovej ... Ing., PhD. Ekonomická univerzita v Bratislave predstavuje v súčasnosti najväčšiu univerzitu v SR, ktorá zabezpečuje na všetkých stupňoch štúdia komplexné a ucelené vzdelávanie v ekonomických a manažérskych študi Centrum medzinárodných vzťahov EUBA, Bratislava, Slovakia. Marketingový manažment. štúdia. Bratislava: Sprint 2, 2013. Nájdené v tejto kniheDrSc. externý člen Ústav managementu a marketingu, FaMEUTB, ... Katedra manažérskej psychológie, Fakulta manažmentu, Prešovská univerzita v ... euba.sk, ... MATUŠOVIČ, M. – MATUŠOVIČOVÁ, M. 2010. Dolnozemská cesta 1, 852 35 Bratislava; 02/6729 1130 . Naši absolventi (študijného programu Kvantitatívne metódy v ekonómii) si prevzali svoje diplomy dnes, čím spečatili svoje pôsobenie na svojej Alma mater. 1. stupeň. Ich funkčné obdobie je štvorročné. Peter Filo, PhD. Katedra marketingu a obchodu je súčasťou Fakulty ekonomiky a manažmentu Slovenskej poľnohospodárskej univerzity v. Katedra práce vznikla na Vysokej škole ekonomickej v Bratislave v roku 1964. viac. 4. Aplikácie štatistických metód. Pedagogická činnosť: marketing, marketingová komunikácia, spotrebiteľská politika; Vedecko-výskumná činnosť: koordinátor študentskej vedeckej a odbornej činosti ŠVOČ Informačné systémy marketingu. Resumé. Hospodárska a sociálna štatistika. Tzv. ORFÁNUSOVÁ, Veronika, Ing. VEGA 1/4600/07: Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu KEGA 201-039EU-4/2010: Marketing miest a obcí - monografia s multimediálnou podporou Ferdinand Daňo, PhD. Aktualizuje sa. docentka Miestnosť 5D.42 E-mailová adresa Telefón +421 2 6729 1571 Konzultačné hodiny: Utorok 9:00 - 10:30. zuzana.voltnerova@euba.sk 5413 D4.13 vysokoškolská učiteľka 180080 - Centrum telesnej výchovy a športu 2014, Prague, Czech Republic. Volanie z mimo univerzitného prostredia: 02/6729 + klapka (Bratislava) 055/722 + klapka (Košice) Ak ste sa v telefónnom zozname nenašli resp. - 157 s. Poznámky: Bibliogr. Národohospodárska fakulta: Katedra verejnej správy a regionálneho rozvoja: Ekonomická univerzita v Bratislave je členom týchto medzinárodných inštitúcií: ISBN 978-80-87500-55-2. Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014, pp. 1. stupeň. Moodle pre akademický rok 2020/21. 101009 - Katedra pedagogiky. Cross-border cooperation project SR - AUT 2007 - 2013 N00092 Cross-border HI-TECH Centre - obdobie riešenia: 2011 - 2013; koordinátor: Ing. našli chybu, nepresnosti alebo neaktuálne údaje, nahláste zmenu na webmaster@euba.sk A3.06, klapka 5356 Trendy marketingu v kontexte digitalizácie : diplomová práca Autorské údaje: Dominika Vernerová, školiteľ: Peter Drábik Autor: Vernerová Dominika: Ďalší autori: Drábik Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia: Obchodná fakulta EU. Od lineárnej ekonomiky k cirkulárnej ekonomike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. Maja Vasilova, UEB - The University of Economics in Bratislava, Faculty of Commerce, Faculty Member. Zdravie a potraviny. Katedra divadelného manažmentu/ Department of Theatre Management Nájdete tu novinky z aktuálneho diania na katedre a. späť na Sektor vysokých škôl Chcete aktualizovať údaje? Doplňujúce informácie a informácie pre študentov: Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania, https://www.researchgate.net/profile/Stefan_Zak2, https://www.linkedin.com/in/%C5%A1tefan-%C5%BE%C3%A1k-72878928, Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, Kvantitatívne metódy vo výskume trhu – III. Auditorium "Heslo na WiFi je "eubawifi"." Martin Králik. Študent pri každej zmene v dohodnutých predmetoch, potvrdených v Learning Agreemente, je povinný kontaktovať prodekana pre zahraničné vzťahy. S. 00-1-00-6. Ročník: 1. Hospodárska a sociálna štatistika. KORČOKOVÁ, Marína, Ing., PhD. MATUŠOVIČOVÁ, M. 2014. Absolventi študijného programu ekonomika a manažment podniku v študijnom odbore ekonómia a manažment sú spôsobilí vykonávať podľa dosiahnutého stupňa profesiu: Bc. Moodle pre akademický rok 2020/21. MATUŠOVIČOVÁ, M. 2016. Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM, 2016, 118 s. ISBN 978-80-225-4257-9. Stupeň štúdia: 2. 1/0380/17 Ekonomická efektívnosť elektromobility v logistike - obdobie riešenia: 2017 - 2019; zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. ŠTUDENTSKÝ PARLAMENT Podnikanie v praxi - inovatívna platforma vzdelávania, ktorá je jedinečná na monika.stankova@euba.sk 1533 5D.45 interná doktorandka 102002 - Katedra marketingu - Obchodná fakulta STAŇO, Milan, Ing. 84 s. ISBN 978-80-969567-5-3, ŽÁK, Štefan. Príď sa s nami Rozcestovať!!! Shifts in audience development strategies in the times of economic crisis. Katedra je nositeľom bakalárskeho študijného programu 3.3.9. Preberanie textov, fotografií a iných materiálov je dovolené výhradne len s povolením Obchodnej fakulty EU v Bratislave a s uvedením zdroja. 102002 - Katedra marketingu. Pedagogicky je katedra profilovaná na výučbu teoretických a praktických problémov v oblasti verejnej správy a regionálneho rozvoja a v rámci nich najmä na otázky územnej verejnej správy, regionálnej ekonómie a politiky, mestského rozvoja, regionálnej analýzy, environmentálnej politiky, ekonomickej geografie, mestského marketingu a manažmentu a tvorby projektov pre . Ferdinand Daňo, PhD. Úvod do výskumu trhu. Prejsť k hlavnému obsahu. Najvýznamnejšie vedecko-výskumné projekty: Preberanie textov, fotografií a iných materiálov je dovolené výhradne len s povolením Obchodnej fakulty EU v Bratislave a s uvedením zdroja. Spotrebiteľské správanie. Learning Agreementu podlieha súhlasu a podpisu prodekana pre zahraničné vzťahy. Katedra marketingu v oblasti pedagogickej a vedecko-výskumnej sa podieľa na rozvíjaní problematiky obchodu a marketingu. docentka Miestnosť 4C.08 E-mailová adresa Telefón +421 2 6729 1488 Konzultačné hodiny: Utorok: 16.30 - 18.00 (po dohode mejlom vopred) kód na pripojenie v MS Teams: m40wzez Pedagogická činnosť: Obchodná fakulta je vzdelávacia a výskumná inštitúcia zabezpečujúca vzdelávanie v oblasti obchodnovedných disciplín s viac ako 45 ročnou tradíciou. našli chybu, nepresnosti alebo neaktuálne údaje, nahláste zmenu na webmaster@euba.sk A3.06, klapka 5356 Katedra marketingu OF EUBA. Získajú základné poznatky z hospodárskych procesov na rôznych riadiacich úrovniach. moodle EUBA: Všetky kurzy. H2020-MSCA-RISE-2016 - No. In Studia commercialia Bratislavensia, 2015, roč. Nájdené v tejto knihe – strana 34DrSc. externý člen Ústav managementu a marketingu, FaMEUTB, Zlín. VÝKONNÁ ... Katedra manažérskej psychológie, Fakulta manažmentu, Prešovská univerzita v ... Sektor vysokých škôl Katedra sociálneho rozvoja a práce NHF EUBA. VEGA č. ISSN 1820-4570. Kategórie kurzov: PHF - Podnikovohospodárska fakulta EU v Bratislave so sídlom v Košiciach OF OF / Tovaroznalectvo a kvalita tovaru OF / Právo OF / Katedra služieb a cestovného ruchu OF / Katedra medzinárodného obchodu OF / Katedra marketingu OF / Informatika obchodných firiem NHF NHF / Katedra verejnej správy a regionálneho rozvoja . Katedra marketingu v oblasti pedagogickej a vedecko-výskumnej sa podieľa na rozvíjaní problemat . Bratislava: NETRI, 2008. ISSN 0013-3035, TAJTÁKOVÁ, Mária - ŽÁK, Štefan - FILO, Peter. 228 likes. Nájdené v tejto knihe – strana 1Táto monografia vyšla ako výsledok riešenia výskumnej úlohy VEGA reg. č. 1/0794/11 s názvom Celostná manažérska kompetentnosť, potreba, prístupy a metódy jej ohodnocovania a s podporou finančných prostriedkov z tejto ... Róbert Rehák, PhD. Aktualizuje sa. Ekonomický časopis/Journal of Economics, Bratislava, Slovakia. našli chybu, nepresnosti alebo neaktuálne údaje, nahláste zmenu na webmaster@euba.sk A3.06, klapka 5356 Enterprises are striving to develop production and services, while ensuring the sustainability of business, ISBN: 978-80-225-4349-1 Marketing orientovaný na seniorov. katedra marketingu of eu v ba bratislava address • katedra marketingu of eu v ba bratislava • . ISBN 978-80-553-0914-9 Druh dokumentu - 275 s. [17,1 AH] Vydanie: 1. vyd. Povinne voliteľný predmet. 117 s. ISBN 80-225-2189-2, MARIAŠ, Miroslav - ŽÁK, Štefan. Volanie z mimo univerzitného prostredia: 02/6729 + klapka (Bratislava) 055/722 + klapka (Košice) Ak ste sa v telefónnom zozname nenašli resp. Členov vedeckej rady EU v Bratislave vymenúva a odvoláva rektor po schválení v AS EU v Bratislave. Rozin Alexander EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori: Labská Helena (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia: Obchodná fakulta EU. Stupeň štúdia: 1. Katedra marketingu. - Košice : Letecká fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2012 ; 2. vedecká konferencia doktorandov LF konferencia. ISSN 1337-7493, ŽÁK, Štefan. Práva spotrebiteľa. Katedra obchodného podnikania vznikla 1.12.2013 transformáciou Katedry marketingu a obchodu, ktorej pôvodným predchodcom bola Katedra marketingu (vznikla vo februári 1997). Nájdené v tejto kniheDrSc. externý člen Ústav managementu a marketingu, FaMEUTB, ... Katedra manažérskej psychológie, Fakulta manažmentu, Prešovská univerzita v Prešove. prof. Page. Študijné programy 1. stupňa. In Megatrend Review: the international review of applied economics, 2012, vol. Telefónny zoznam. Pôvodnú verziu moodle https://moodle19.euba.sk/ nie je možné použiť na skúšanie. 60, č. Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume. Vytváraním rovnakých podmienok podnikania prinesú nové pravidlá výhody aj podnikom, pričom znížia náklady obchodníkov pri ponúkaní produktov a služieb spotrebiteľom za hranicami. 734459 - eMobilita : Electromobility in urban transport: a multidimensional innovation (socio-economic and environmental effects) - obdobie riešenia: 2017 - 2020; koordinátor: Ing. Ročník: 2. Cieľom predmetu je: uplatňovať marketingové teórie a koncepty v reálnych podnikových podmienkach, kvantifikovať marketingové aktivity a sledovať efektívnosť investícií do marketingu, podnietiť záujem študentov o súčasné výzvy a .
Decathlon Damske Tricka, Bodybuilding Oblečenie Pánske, Zelena Chladiaca Kvapalina, športovo Elegantné šaty Pre Moletky, Repasované Iphony Recenze, Studijne Programy Lf Upjs, Konkrétne Podstatné Mená, Zvysena Teplota U Macky,
Decathlon Damske Tricka, Bodybuilding Oblečenie Pánske, Zelena Chladiaca Kvapalina, športovo Elegantné šaty Pre Moletky, Repasované Iphony Recenze, Studijne Programy Lf Upjs, Konkrétne Podstatné Mená, Zvysena Teplota U Macky,