Zobraziť viac kategórií a lokality. 2021, angličtina, fyzika, chémia, matematika, slovenčina, ZŠ, SŠ, VŠ, Senica. Inzerát č. Doučujem ruský, anglický a nemecký jazyk 1. st. ZŠ, tiež slovenský jazyk 1. Je nám ľúto, ale požadovaná stránka nebola nájdená. 2021, matematika, ZŠ, SŠ, Hlohovec, Malacky, Pezinok, Piešťany, Senec, Senica, Trnava. Ponúkam…, Učím na 1. základnej škole a v jazykovej škole v Senici. Trpezlivosť je moja výsada. Som študentka nemeckého jazyka a literatúry a talianskeho jazyka a literatúry na Masarykovej…, Ahoj! SŠ, VŠ. Vyber si kvalitného doučovateľa, či lektora, ktorý ťa doučí matematiku, nemčinu, angličtinu, fyziku, či iné predmety a cudzie jazyky. : 0915 359 462, SENICA A OKOLIE - DOUČOVANIE MATEMATIKY, SLOVENČINY, ANGLIČTINY, FYZIKY, CHÉMIE, BIOLÓGIE. Príprava na monitor cez Skype. Bezplatná inzercia a výborná ponuka inzerátov na predaj. Doučujem aj vysokoškolákov (príprava na skúšku). 47+ inzerátov pre Doucovanie na bazári. Pošlete nám materiály, dohodneme sa na cene a vypracované príklady môžete mať na stole hoci aj . Mám VŠ vzdelanie technické i pedagogické a bohaté skúsenosti s doučovaním. Neváhajte ma kontaktovať na čísle 0915 359 462, rád Vás doučím. Verím, že pomôžem aj Vám. Na tomto webe sú používané cookies pre zabezpečenie čo najlepšieho fungovania. Kvalitné doučovanie matematiky, nemčiny, angličtiny, fyziky. Maj nové ponuky doučovanie pod palcom! Dobry den je tu niekto na doucovanie ANJ a matatika z Tvrdosoviec dakujem - Aj o tom sa diskutuje na Modrom koníku. Individuálne aj skupinové. Doučuji přes skype. Prídem k Vám. Príprava na prijímacie skúšky na Fakultu prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Kvalitné doučovanie školských predmetov alebo cudzích jazykov, či súkromné hodiny hudobného nástroja a to aj v domácom prostredí. Pozrieme sa na to spolu a uvidíte, že matematika nie je neprekonateľná :) Tel. štúdiu z filozofie/bioetiky. včera, matematika, ZŠ, SŠ, Banská Bystrica, Martin, Ružomberok, Turčian